REGULAMIN

SERWISU INTERNETOWEGO WWW.B2B.AIRPORTPOZNAN.PL

§ 1. Definicje

  1.    Wyrażenia pisane wielkimi literami przyjmują znaczenie określone poniżej:
    1. Bilet Parkingowy – dokument potwierdzający prawo do skorzystania z Usług Parkingowych,
    2. k.c. – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061 ze zm.),
    3. Lotnisko – Port Lotniczy Poznań-Ławica im. Henryka Wieniawskiego,
    4. Operator Lotniska – PORT LOTNICZY POZNAŃ-ŁAWICA sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000003431, NIP: 7811533610, kapitał zakładowy w wysokości 337.385.000,00 PLN,
    5. Operator Parkingu – APCOA Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000129400, NIP: 5260307689, kapitał zakładowy w wysokości 3.000.000,00 PLN,
    6. Operator Płatności – operator płatności elektronicznych obsługujący płatności dokonywane przez Użytkowników w Serwisie, czyli PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000274399, posiadająca numer NIP: 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 7.789.000,00 zł w całości opłaconym, krajowa instytucja płatnicza w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012. Regulamin świadczenia usług przez Operatora Płatności dostępny jest na stronie internetowej www.payu.pl,
    7. Parkingi – parkingi zlokalizowane na terenie Lotniska, których operatorem jest Operator Parkingu,
    8. Platforma sprzedażowa TOBILET.PL – platforma umożliwiająca nabycie Usług prowadzona przez TOBILET.PL, w zakresie objętym Regulaminem dostępna za pośrednictwem Serwisu,
    9. Przedsiębiorca Jednoosobowy – osoba fizyczna zawierająca z TOBILET.PL umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że posiada ona dla tej osoby charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
    10. Polityka Prywatności – dokument opisujący zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników przez TOBILET.PL w związku ze świadczonymi przez TOBILET.PL Usługami. Polityka Prywatności jest dostępna pod następującym adresem internetowym https://b2b.airportpoznan.pl/polityka-prywatnosci-airport,
    11. Regulamin – niniejszy Regulamin Serwisu Internetowego www.b2b.airportpoznan.pl,
    12. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
    13. Serwis – serwis internetowy prowadzony pod stroną internetową www.b2b.airportpoznan.pl przez TOBILET.PL, zintegrowany z Platformą sprzedażową TOBILET.PL, umożliwiający nabycie Usług,
    14. TOBILET.PL – Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 10, 60-734 Poznań, wpisane do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000202703, oraz do rejestru czynnych podatników VAT – NIP: 777-00-00-488, kapitał zakładowy w wysokości 434.256.000,00 PLN, posiadająca status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1790 z późn.zm.),
    15. Usługa Business Executive Lounge – usługa udostępnienia, na czas oczekiwania na odlot samolotu, wydzielonego pomieszczenia z możliwością skorzystania z oferty cateringowej, w skład której wchodzą między innymi: ciepłe i zimne napoje, kanapki, słodkie i słone przekąski oraz szeroki wybór napojów alkoholowych, jak również z codziennej prasy, bezprzewodowego Internetu oraz urządzeń biurowych, świadczona przez Operatora Lotniska,
    16. Usługa Drive Me – usługa indywidualnego transportu z terminalu do samolotu lub z samolotu do hali przylotów, świadczona przez Operatora Lotniska,
    17. Usługa FAST TRACK – usługa udostępnienia dedykowanej szybkiej ścieżki przy kontroli dostępu i kontroli bezpieczeństwa na Lotnisku, świadczona przez Operatora Lotniska,
    18. Usługa Meet&Assist – usługa obejmująca odprawę biletowo-bagażową w pierwszej kolejności, szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa oraz oczekiwanie na odlot samolotu w wydzielonym pomieszczeniu, z asystą pracownika Operatora Lotniska, świadczona przez Operatora Lotniska,
    19. Usługa Odprawa VIP – usługa udostępnienia udogodnień związanych z odprawą na Lotnisku, obejmujących m.in.:
      • koordynację odprawy biletowo-bagażowej, paszportowej, celnej oraz kontroli bezpieczeństwa,
      • przyspieszoną obsługę - 45 minut przed odlotem samolotu,
      • transport pomiędzy zlokalizowaną na Lotnisku strefą VIP a samolotem,
      • możliwość oczekiwania na odlot w Salonie VIP zlokalizowanym na Lotnisku,
      • obsługę personelu przeszkolonego w zakresie protokołu dyplomatycznego,
      • poczęstunek, w tym przekąski,
      • Internet stacjonarny oraz WI-FI,
      • usługę rezerwacji hotelu, zamówienie taksówki (na życzenie Użytkownika) przez pracownika Lotniska,
        świadczona przez Operatora Lotniska,
    20. Usługi Operatora Lotniska – Usługa Parkingowa, Usługa FAST TRACK, Usługa Business Executive Lounge, Usługa Drive Me, Usługa Meet&Assist, Usługa Odprawy VIP,
    21. Usługa Parkingowa – usługa udostępnienia miejsca parkingowego realizowana przez Operatora Lotniska we współpracy z Operatorem Parkingu,
    22. Usługi – usługi świadczone przez TOBILET.PL za pośrednictwem Serwisu określone w § 2 ust. 4,
    23. Użytkownik – użytkownik Serwisu, którym może być (i) Przedsiębiorca Jednoosobowy, , a także (ii) osoba reprezentująca lub w inny sposób występująca w imieniu osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej – wyłącznie w zakresie dokonywania czynności związanych z działalnością gospodarczą tej osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej.
  2. Powyższe definicje używane w liczbie pojedynczej mają odpowiednie zastosowanie do liczby mnogiej, a używane w liczbie mnogiej mają odpowiednie zastosowanie do liczby pojedynczej, chyba że co innego wynika wyraźnie z treści Regulaminu.

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu, rodzaj i zakres Usług, warunki świadczenia Usług, warunki zawarcia i rozwiązania umów o świadczenie Usług oraz procedury reklamacyjne.
  2. Regulamin stanowi również regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2020 r. o świadczeniu usług droga elektroniczną (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513 ze zm.).
  3. Właścicielem i administratorem Serwisu jest „TOBILET.PL”.
  4. W Serwisie TOBILET.PL świadczy drogą elektroniczną następujące Usługi:
    1. pośrednictwo w sprzedaży Biletu Parkingowego, czyli umożliwienie Użytkownikowi zarezerwowania i zamówienia Biletu Parkingowego za pośrednictwem TOBILET.PL,
    2. pośrednictwo w sprzedaży Usługi FAST TRACK, czyli umożliwienie Użytkownikowi zarezerwowania i zamówienia Usługi FAST TRACK za pośrednictwem TOBILET.PL,
    3. pośrednictwo w sprzedaży Usługi Odprawa VIP, czyli umożliwienie Użytkownikowi zarezerwowania i zamówienia Usługi Odprawa VIP za pośrednictwem TOBILET.PL,
    4. pośrednictwo w sprzedaży Usługi Drive Me, czyli umożliwienie Użytkownikowi zarezerwowania i zamówienia Usługi Drive Me za pośrednictwem TOBILET.PL,
    5. pośrednictwo w sprzedaży Usługi Business Executive Lounge, czyli umożliwienie Użytkownikowi zarezerwowania i zamówienia Usługi Business Executive Lounge za pośrednictwem TOBILET.PL,
    6. pośrednictwo w sprzedaży Usługi Meet&Assist, czyli umożliwienie Użytkownikowi zarezerwowania i zamówienia Usługi Meet&Assist za pośrednictwem TOBILET.PL,
    7. umożliwienie przeglądania treści dostępnych w Serwisie,
    8. czat.
  5. W celu uniknięcia wątpliwości TOBILET.PL podkreśla, że Regulamin stosuje się wyłącznie do świadczenia Usług w ramach Serwisu. TOBILET.PL zastrzega, że Usługi Operatora Lotniska świadczone są wyłącznie przez Operatora Lotniska (przy czym Usługę Parkingową Operator Lotniska świadczy we współpracy z Operatorem Parkingu) na zasadach określonych w stosowanych przez Operatora Lotniska regulaminach. TOBILET.PL nie ma wpływu na świadczenie usług przez Operatora Lotniska, Operatora Parkingu, ani na treść regulaminów stosowanych przez Operatora Lotniska.
  6. W związku ze świadczeniem Usług wymienionych w Regulaminie Użytkownicy mogą kontaktować się z TOBILET.PL, celem uzyskania pomocy w procesie zakupu tych Usług, telefonicznie: +48 61 250 92 55, e-mailowo: info@tobilet.pl lub listownie: ul. Głogowska 10, 60-734 Poznań. Dział Obsługi Klienta TOBILET.PL jest czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 17:00.
  7. W zakresie wszystkich kwestii związanych z realizacją Usług Parkingowych należy kontaktować się z Operatorem Parkingu e-mailowo: lawica@apcoa.pl, telefonicznie: +48 696 041 162 lub listownie: APCOA Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa.
  8. W zakresie wszystkich kwestii związanych z realizacją pozostałych Usług Operatora Lotniska (tj. Usługi FAST TRACK, Usługi Business Executive Lounge, Usługi Drive Me, Usługi Meet&Assist i Usługi Odprawy VIP) należy kontaktować się z Operatorem Lotniska e-mailowo: info@airport-poznan.com.pl, telefonicznie: +48 61 849 22 99 lub listownie: PORT LOTNICZY POZNAŃ-ŁAWICA sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań.
  9. Koszty korzystania ze środków porozumiewania się na odległość w celu korzystania z Serwisu, w tym korzystania z Usług oraz zawierania umów dotyczących Usług, jak również w celu kontaktu z TOBILET.PL, Operatorem Lotniska i Operatorem Parkingu, odpowiadają stawkom operatora sieci Użytkownika.
  10. Wyłączne prawa do Serwisu przysługują TOBILET.PL. Użytkownicy są uprawnieni do korzystania z Serwisu: (i) wyłącznie w zakresie niezbędnym do korzystania z Usług, poprzez jego wyświetlanie i przeglądanie na ekranie komputera lub urządzenia mobilnego w zakresie zgodnym z Regulaminem lub (ii) w zakresie dozwolonego użytku wynikającego z przepisów prawa.
  11. Wyłączne prawa do materiałów tekstowych oraz graficznych, w tym utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Serwisu przez TOBILET.PL, przysługują TOBILET.PL. Użytkownicy są uprawnieni do korzystania z ww. materiałów, wyłącznie w zakresie niezbędnym do korzystania z Usług lub w zakresie dozwolonego użytku wynikającego z przepisów prawa. Wykorzystywanie ww. materiałów w innym zakresie niż określony w niniejszym ustępie, jest dozwolone wyłącznie na podstawie uprzedniej, pisemnej pod rygorem nieważności, zgody udzielonej przez TOBILET.PL.
  12. Korzystanie z Usługi przeglądania treści dostępnych w Serwisie i Usługi czatu jest bezpłatne. Pozostałe Usługi są odpłatne, a w przypadku dokonywania płatności konieczne jest również uiszczenie opłaty na rzecz Operatora Płatności.
  13. Prawa i obowiązki związane z Usługami nie mogą być przenoszone na osobę trzecią.
  14. W Serwisie mogą być publikowane bannery i linki do stron lub serwisów internetowych. Korzystając z bannerów i linków, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, Użytkownik przechodzi na strony lub serwisy zewnętrzne wobec Serwisu. Korzystanie z tych stron lub serwisów, jak również przetwarzanie danych osobowych Użytkownika w związku z korzystaniem z nich, nie podlega Regulaminowi oraz Polityce Prywatności.
  15. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu, w tym z Usług, na zasadach określonych w Regulaminie oraz zgodnie z obowiązującym prawem.
  16. W ramach korzystania z Serwisu, w tym z Usług, zabronione jest:
    1. dostarczanie jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym,
    2. dostarczanie jakichkolwiek treści, które naruszają przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub dobre obyczaje,
    3. używanie Serwisu, jak również korzystanie z jakichkolwiek danych, informacji, materiałów itp., zamieszczanych w Serwisie, w celach komercyjnych,
    4. kopiowanie, zmienianie, rozpowszechnianie, przerabianie, zbywanie, w tym sprzedawanie, oddawanie do odpłatnego lub nieodpłatnego korzystania na jakiejkolwiek podstawie prawnej, Serwisu jako całości lub jakiegokolwiek jego elementu, z wyłączeniem działania w granicach powszechnie obowiązującego prawa,
    5. wyodrębnianie i podejmowanie jakichkolwiek prób zmierzających do wyodrębniania kodu źródłowego Serwisu, z wyłączeniem działania w granicach powszechnie obowiązującego prawa,
    6. używanie botów lub innych zautomatyzowanych narzędzi umożliwiających wykonywanie jakichkolwiek działań w Serwisie bez ingerencji człowieka.

§ 3. Warunki świadczenia Usług, w tym wymagania techniczne korzystania z Serwisu

  1. TOBILET.PL świadczy Usługi za pośrednictwem Serwisu wyłącznie na zasadach opisanych w Regulaminie.
  2. Korzystanie z Usług za pośrednictwem Serwisu wymaga akceptacji Regulaminu i Polityki Prywatności.
  3. Rozpoczęcie i zakończenie przeglądania treści dostępnych w Serwisie pozostaje w gestii Użytkownika.
  4. W przypadku Użytkowników, będących Przedsiębiorcami Jednoosobowymi, tylko Użytkownik posiadający pełną zdolność do czynności prawnych ma możliwość nabycia Usług. W przypadku, gdy Użytkownikiem jest osoba reprezentująca lub w inny sposób występująca w imieniu osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, wymagana jest zdolność do składania oświadczeń woli w imieniu reprezentowanego podmiotu w zakresie zawierania umów objętych Regulaminem.
  5. Informacje o Usługach Operatora Lotniska, w tym Biletach Parkingowych, zamieszczone w Serwisie, tj. m.in. opisy, parametry oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy zgodnie z warunkami Regulaminu w rozumieniu art. 71 k.c.
  6. Do korzystania z Serwisu, w tym Usług, konieczne jest korzystanie z urządzenia:
    1. wyposażonego w minimum 2 GB RAM (pamięć),
    2. z wyświetlaczem o rozdzielczości nie niższej niż 750x1334 pikseli (lub 720x1280 dla Androida),
    3. odtwarzającego obraz,
    4. z systemem Android (minimum 4 ostatnie pełne wersje, tj. Android 11, Android 12, Android 13 lub Android 14 lub nowsze) lub iOS (minimum 4 ostatnie pełne wersje, tj. iOS 15, iOS 16, iOS 17, iOS 18 lub nowsze),
    5. zapewniającego dostęp do publicznej sieci telekomunikacyjnej Internet za pomocą łącza o przepustowości wynoszącej co najmniej 3 Mbps przy użyciu jednej z następujących przeglądarek, w aktualnych wersjach (nie starszych niż rok): Google Chrome 132+, Mozilla Firefox 136+, Safari 18+, Microsoft Edge 130+, i nowszych,
    6. zapewniającego aplikację do obsługi Javascript i plików Cookies oraz program do obsługi plików typu PDF.
  7. Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Serwisu należy zgłaszać do TOBILET.PL (patrz § 2 ust. 6 Regulaminu).

§ 4 Założenie konta w Serwisie przez Użytkownika

  1. Konto w Serwisie może założyć wyłącznie Użytkownik.  
  2. Za pośrednictwem konta w Serwisie, obok Usług, TOBILET.PL świadczy na rzecz Użytkownika dodatkowo i nieodpłatnie, następujące usługi:
    a.    podtrzymywanie sesji Użytkownika po zalogowaniu się przez niego do konta;
    b.    przechowywanie i udostępnianie Użytkownikowi za pośrednictwem konta historii zamówionych Usług, dostępu do faktur, obsługi konta.
  3. Założenie konta w Serwisie jest obowiązkowe. Użytkownik nie może korzystać z Serwisu, w tym w szczególności przeglądać treści Serwisu i zamówić Usług bez założenia konta w Serwisie.
  4. Zakładając konto w Serwisie Użytkownik podaje dane identyfikujące. Dane te obejmują dane firmowe i dane do logowania, w tym dane niezbędne do wystawienia faktury przez TOBILET.PL na rzecz Użytkownika lub w przypadku, gdy Użytkownikiem jest osoba reprezentująca lub w inny sposób występująca w imieniu osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej  - dane niezbędne do wystawienia faktury na rzecz tej osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej tj.:
    1. w przypadku Użytkownika będącego Przedsiębiorcą Jednoosobowym:
      a.    Dane firmowe: 
      i.    imię i nazwisko,
      ii.    pełna nazwa (firma) Użytkownika,
      iii.    NIP,
      iv.     adres siedziby lub głównego miejsca wykonywania działalności (kraj, kod pocztowy i miejscowość, ulica),
      v.    służbowy telefon kontaktowy,
      vi.    oznaczenie touroperatora.
      b.    Dane do logowania:
      i.    adres e-mail,
      ii.    hasło;
    2. w przypadku Użytkownika będącego osobą reprezentującą lub w inny sposób występującą w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej:
      a.    Dane firmowe:
      i.    imię i nazwisko Użytkownika,
      ii.    pełna nazwa (firma) osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej,
      iii.    NIP,
      iv.    numer wpisu w KRS (jeżeli dotyczy),
      v.    adres siedziby (kraj, kod pocztowy i miejscowość, ulica)
      vi.    służbowy telefon kontaktowy,
      vii.    oznaczenie touroperatora.
      b.    Dane do logowania:
      i.    adres e-mail,
      ii.    hasło.
  5. Założenie konta w Serwisie następuje po wybraniu zakładki „Załóż Konto”, uprzednim zapoznaniu się i zaakceptowaniu postanowień Regulaminu serwisu internetowego b2b.airportpoznan.pl oraz Polityki Prywatności oraz wpisaniu danych, o których mowa w ust. 4 powyżej w odpowiednich polach do uzupełnienia danych identyfikacyjnych.
  6. Użytkownik może wyrazić dobrowolną zgodę na:
    1. otrzymywanie informacji handlowych na wymienione w formularzu adresy poczty elektronicznej;
    2. telefoniczny marketing bezpośredni.
  7. Dane podane przez Użytkownika przy zakładaniu konta w Serwisie, jako niezbędne do zawarcia umowy, a tym samym gwarantujące jej należyte wykonanie, powinny być prawdziwe i zgodne z aktualnym stanem faktycznym i prawnym.
  8. TOBILET.PL zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych podanych przez Użytkowników przy rejestracji, poprzez odniesienie ich do danych powszechnie dostępnych i ujawnionych w rejestrach publicznych (tj. m.in. KRS, CEIDG).
  9. TOBILET.PL dokona weryfikacji prawidłowości wyżej wymienionych danych identyfikacyjnych po dokonaniu rejestracji Użytkownika w Serwisie. W przypadku podania nieprawidłowych danych, dane te zostaną usunięte z systemu, a konto zostanie zamknięte, o czym Użytkownik zostanie poinformowany drogą elektroniczną na podany przez niego adres e-mail.
  10. Zakazane jest używanie botów lub innych zautomatyzowanych narzędzi teleinformatycznych umożliwiających rejestrowanie konta bez ingerencji człowieka.
  11. Użytkownik jest zobowiązany do zabezpieczenia hasła dostępu do swojego konta i nieujawniania go osobom trzecim. Hasło będzie przez Użytkownika wykorzystywane do każdego kolejnego logowania się do konta.
  12. Użytkownik nie ma możliwość zmiany podanych przez siebie danych identyfikacyjnych oraz danych do logowania, o których mowa w ust. 4 powyżej. Użytkownik może zmienić dane kontaktowe tj. Imię i Nazwisko oraz numer telefonu w każdym czasie, po zalogowaniu się do konta w Serwisie.
  13. Użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z konta i usunąć konto bez żadnych dalszych zobowiązań chyba, że obowiązujące przepisy prawa, właściwe ze względu na charakter świadczonej usługi, stanowią inaczej.

§ 5. Usługa pośrednictwa w sprzedaży Biletu Parkingowego

  1. Użytkownik ma możliwość zamówienia Biletu Parkingowego od Operatora Lotniska za pośrednictwem TOBILET.PL.
  2. W celu zawarcia umowy rezerwacji Biletu Parkingowego, a następnie jego zamówienia, niezbędne jest:
    1)    podanie danych dotyczących terminu rozpoczęcia i zakończenia korzystania z Parkingu oraz numeru rejestracyjnego pojazdu,
    2)    dokonanie wyboru dostępnego Parkingu,
    3)    dokonanie wyboru metody płatności spośród metod skazanych w pkt 6)Błąd! Nie można odnaleźć źródła odwołania. poniżej,
    4)    zapoznanie się z Regulaminem, Polityką Prywatności i regulaminem stosowanym przez Operatora Lotniska, a następnie ich akceptacja, 
    5)    kliknięcie w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”,
    6)    dokonanie wyboru metody płatności spośród dwóch metod:
    1. płatność z dołu: wyrażenie zgody na odroczenie terminu płatności w czasie poprzez dodanie danego zamówienia do zamówienia zbiorczego z obowiązkiem zapłaty na podstawie faktury zbiorczej wystawionej po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego. Funkcjonalność płatności z dołu może być dostępna dla wybranych i zweryfikowanych kont w Serwisie
    2. płatność za pośrednictwem Operatora Płatności: zapoznanie się z regulaminem stosowanym przez Operatora Płatności, zaakceptowanie go oraz dokonanie płatności z wykorzystaniem jednego z poniższych sposobów:
      1. VISA Mobile,
      2. płatność kartą VISA albo Master Card,
      3. Google Pay,
      4. BLIK,
      5. przelew bankowy,
        zgodnie z regulaminem stosowanym przez Operatora Płatności.
  3. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności, w momencie kliknięcia przez Użytkownika w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostaje zawarta umowa rezerwacji Biletu Parkingowego i Użytkownik  zostaje przekierowany na stronę Operatora Płatności w celu dokonania zapłaty. W tym samym momencie TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie dokonania rezerwacji Biletu Parkingowego.
  4. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności w celu dokończenia zamówienia Biletu Parkingowego objętego rezerwacją, Użytkownik powinien dokonać zapłaty w ciągu 3 godzin od momentu kliknięcia w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Jeżeli Użytkownik nie dokona zapłaty w powyższym terminie 3 godzin, to nie dokona zamówienia Biletu Parkingowego objętego rezerwacją, a umowa rezerwacji wygaśnie z chwilą upływu 3 godzin od momentu kliknięcia w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. W takim przypadku, w celu zamówienia Biletu Parkingowego, o ile jest on dalej dostępny w sprzedaży, Użytkownik musi dokonać nowej rezerwacji i przeprowadzić całą transakcję od początku lub wybrać metodę płatności z dołu, jeżeli ma dostęp do tej funkcjonalności.
  5. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności dokonanie zapłaty następuje w momencie przekazania TOBILET.PL, przez Operatora Płatności, informacji o dokonaniu przez Użytkownika zapłaty całości należności. W sprawach związanych z obsługą płatności, Użytkownik powinien kontaktować się z Operatorem Płatności (dane kontaktowe znajdują się w regulaminie stosowanym przez Operatora Płatności). Zaleca się kontakt z Operatorem Płatności zwłaszcza w przypadku, gdy Użytkownik nie otrzyma potwierdzenia zamówienia Biletu Parkingowego, o którym mowa w ust. 6 poniżej, w ciągu 10 minut od zakończenia transakcji dokonywanej z Operatorem Płatności.
  6. Po otrzymaniu od Operatora Płatności przez TOBILET.PL informacji o zapłacie należności z tytułu zamówienia Biletu Parkingowego TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez Użytkownika adres e-mail potwierdzenie zamówienia Biletu Parkingowego (w formie załącznika do wiadomości e-mail) oraz potwierdzenie otrzymania płatności a także fakturę (w formie załącznika do wiadomości e-mail).
  7. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności z dołu, w momencie kliknięcia przez Użytkownika w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Użytkownik dokonuje zamówienia Biletu Parkingowego. W tym samym momencie TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie zamówienia Biletu Parkingowego (w formie załącznika do wiadomości e-mail). Fakturę zbiorczą obejmującą zamówienie dokonane przez Użytkownika, TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w którym dokonano to zamówienie.
  8. W celu otrzymania Biletu Parkingowego i skorzystania z Usługi Parkingowej zgodnie z zamówieniem, Użytkownik zobowiązany jest zeskanować kod znajdujący się na potwierdzeniu zamówienia, otrzymanym na adres e-mail, w urządzeniu znajdującym się na słupku parkingowym ulokowanym przy wjeździe na właściwy Parking. Pobranie blankietu Biletu Parkingowego zgodnego z otrzymanym na adres e-mail potwierdzeniem jego zamówienia jest bezpłatne.
  9. Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności danych/informacji zawartych w potwierdzeniu zamówienia ze złożonym zamówieniem, a w przypadku ich nieprawidłowości powinien skontaktować się z TOBILET.PL.
  10. Do momentu nadejścia daty i godziny, na które zamówiony został Bilet Parkingowy, Użytkownikowi przysługuje możliwość ich zmiany.
  11. Potwierdzenie zamówienia Biletu Parkingowego nie może być przerabiane ani kopiowane.
  12. Ceny Biletów Parkingowych mogą ulegać zmianie. W związku z tym, w przypadku wygaśnięcia umowy rezerwacji Biletu Parkingowego, może zaistnieć brak możliwości zamówienia Biletu Parkingowego w pierwotnie wybranej przez Użytkownika cenie.

§ 6. Usługa pośrednictwa w sprzedaży Usługi FAST TRACK

  1. Użytkownik ma możliwość zamówienia Usługi Fast TRACK od Operatora Lotniska za pośrednictwem TOBILET.PL.
  2. W celu zawarcia umowy rezerwacji Usługi FAST TRACK, a następnie jej zamówienia, niezbędne jest:
    1)    podanie danych dotyczących ilości osób towarzyszących, daty i godziny planowanego wylotu,
    2)    dokonanie wyboru metody płatności spośród metod wskazanych w pkt Błąd! Nie można odnaleźć źródła odwołania. poniżej,
    3)    zapoznanie się z Regulaminem, Polityką Prywatności i regulaminem stosowanym przez Operatora Lotniska, a następnie ich akceptacja,
    4)    kliknięcie w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”,
    5)    dokonanie wyboru metody płatności spośród dwóch metod:
    1. płatność z dołu: wyrażenie zgody na odroczenie terminu płatności w czasie poprzez dodanie danego zamówienia do zamówienia zbiorczego z obowiązkiem zapłaty na podstawie faktury zbiorczej wystawionej po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego. Funkcjonalność płatności z dołu może być dostępna dla wybranych i zweryfikowanych kont w Serwisie,
    2. płatność za pośrednictwem Operatora Płatności: zapoznanie się z regulaminem stosowanym przez Operatora Płatności, zaakceptowanie go oraz dokonanie płatności z wykorzystaniem jednego z poniższych sposobów:
      1. VISA Mobile,
      2. płatność kartą VISA albo Master Card,
      3. Google Pay,
      4. BLIK,
      5. przelew bankowy,
        zgodnie z regulaminem stosowanym przez Operatora Płatności.
  3. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płątności, w momencie kliknięcia przez Użytkownika w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostaje zawarta umowa rezerwacji Usługi FAST TRACK i Użytkownik zostaje przekierowany na stronę Operatora Płatności w celu dokonania zapłaty. W tym samym momencie TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie dokonania rezerwacji Usługi FAST TRACK.
  4. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności w celu dokończenia zamówienia Usługi FAST TRACK objętej rezerwacją, Użytkownik powinien dokonać zapłaty w ciągu 3 godzin od momentu kliknięcia w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Jeżeli Użytkownik nie dokona zapłaty w powyższym terminie 3 godzin, to nie dokona zamówienia Usługi FAST TRACK objętej rezerwacją, a umowa rezerwacji wygaśnie z chwilą upływu 3 godzin od momentu kliknięcia w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. W takim przypadku, w celu zamówienia Usługi FAST TRACK, o ile jest ona dalej dostępna w sprzedaży, Użytkownik musi dokonać nowej rezerwacji i przeprowadzić całą transakcję od początku lub wybrać metodę płatności z dołu, jeżeli ma dostęp do tej funkcjonalności.
  5. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności dokonanie zapłaty następuje w momencie przekazania TOBILET.PL, przez Operatora Płatności, informacji o dokonaniu przez Użytkownika zapłaty całości należności. W sprawach związanych z obsługą płatności, Użytkownik powinien kontaktować się z Operatorem Płatności (dane kontaktowe znajdują się w regulaminie stosowanym przez Operatora Płatności). Zaleca się kontakt z Operatorem Płatności zwłaszcza w przypadku, gdy Użytkownik nie otrzyma potwierdzenia zamówienia Usługi FAST TRACK, o którym mowa w ust. 6 poniżej, w ciągu 10 minut od zakończenia transakcji dokonywanej z Operatorem Płatności.
  6. Po otrzymaniu od Operatora Płatności przez TOBILET.PL informacji o zapłacie należności z tytułu zamówienia Usługi FAST TRACKTOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez Użytkownika adres e-mail potwierdzenie zamówienia Usługi FAST TRACK (w formie załącznika do wiadomości e-mail) oraz potwierdzenie otrzymania płatności a także fakturę (w formie załącznika do wiadomości e-mail).
  7. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności z dołu, w momencie kliknięcia przez Użytkownika w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Użytkownik dokonuje zamówienia Usługi FAST TRACK. W tym samym momencie TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie zamówienia Usługi FAST TRACK (w formie załącznika do wiadomości e-mail). Fakturę zbiorczą obejmującą zamówienie dokonane przez Użytkownika, TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w którym dokonano to zamówienie.
  8. W celu skorzystania z Usługi FAST TRACK zgodnie z zamówieniem, Użytkownik powinien mieć dostęp do potwierdzenia jej zamówienia – wydrukowanego lub w formie elektronicznej.
  9. Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności danych/informacji zawartych w potwierdzeniu zamówienia ze złożonym zamówieniem, a w przypadku ich nieprawidłowości powinien skontaktować się z TOBILET.PL
  10. Potwierdzenie zamówienia Usługi FAST TRACK nie może być przerabiane ani kopiowane.
  11. Ceny Usługi FAST TRACK mogą ulegać zmianie. W związku z tym, w przypadku wygaśnięcia umowy rezerwacji Usługi FAST TRACK, może zaistnieć brak możliwości zamówienia Usługi FAST TRACK w pierwotnie wybranej przez Użytkownika cenie.

§ 7. Usługa pośrednictwa w sprzedaży Usługi Odprawa VIP

  1. Użytkownik ma możliwość zamówienia Usługi Odprawa VIP od Operatora Lotniska za pośrednictwem TOBILET.PL.
  2. W celu zawarcia umowy rezerwacji Usługi Odprawa VIP, a następnie jej zamówienia, niezbędne jest:
    1)    podanie imienia i nazwiska osoby podróżującej, numeru telefonu kontaktowego, danych dotyczących ilości osób towarzyszących, numeru lotu, rodzaju połączenia, destynacji, daty i godziny planowanego wylotu,
    2)    dokonanie wyboru metody płatności spośród metod wskazanych w pkt Błąd! Nie można odnaleźć źródła odwołania. poniżej,
    3)    zapoznanie się z Regulaminem, Polityką Prywatności i regulaminem stosowanym przez Operatora Lotniska, a następnie ich akceptacja,
    4)    kliknięcie w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”,
    5)    dokonanie wyboru metody płatności spośród dwóch metod:
    1. płatność z dołu: wyrażenie zgody na odroczenie terminu płatności w czasie poprzez dodanie danego zamówienia do zamówienia zbiorczego z obowiązkiem zapłaty na podstawie faktury zbiorczej wystawionej po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego. Funkcjonalność płatności z dołu może być dostępna dla wybranych i zweryfikowanych kont w Serwisie
    2. płatność za pośrednictwem Operatora Płatności: zapoznanie się z regulaminem stosowanym przez Operatora Płatności, zaakceptowanie go oraz dokonanie płatności z wykorzystaniem jednego z poniższych sposobów:
      1. VISA Mobile,
      2. płatność kartą VISA albo Master Card,
      3. Google Pay,
      4. BLIK,
      5. przelew bankowy,
        zgodnie z regulaminem stosowanym przez Operatora Płatności.
  3. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności, w momencie kliknięcia przez Użytkownika w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostaje zawarta umowa rezerwacji Usługi Odprawa VIP i Użytkownik zostaje przekierowany na stronę Operatora Płatności w celu dokonania zapłaty. W tym samym momencie TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie dokonania rezerwacji Usługi Odprawa VIP.
  4. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności w celu dokończenia zamówienia Usługi Odprawa VIP objętej rezerwacją, Użytkownik powinien dokonać zapłaty w ciągu 3 godzin od momentu kliknięcia w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Jeżeli Użytkownik nie dokona zapłaty w powyższym terminie 3 godzin, to nie dokona zamówienia Usługi Odprawa VIP objętej rezerwacją, a umowa rezerwacji wygaśnie z chwilą upływu 3 godzin od momentu kliknięcia w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. W takim przypadku, w celu zamówienia Usługi Odprawa VIP, o ile jest ona dalej dostępna w sprzedaży, Użytkownik musi dokonać nowej rezerwacji i przeprowadzić całą transakcję od początku lub wybrać metodę płatności z dołu, jeżeli ma dostęp do tej funkcjonalności..
  5. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności dokonanie zapłaty następuje w momencie przekazania TOBILET.PL, przez Operatora Płatności, informacji o dokonaniu przez Użytkownika zapłaty całości należności. W sprawach związanych z obsługą płatności, Użytkownik powinien kontaktować się z Operatorem Płatności (dane kontaktowe znajdują się w regulaminie stosowanym przez Operatora Płatności). Zaleca się kontakt z Operatorem Płatności zwłaszcza w przypadku, gdy Użytkownik nie otrzyma potwierdzenia zamówienia Usługi Odprawa VIP, o którym mowa w ust. 6 poniżej, w ciągu 10 minut od zakończenia transakcji dokonywanej z Operatorem Płatności.
  6. Po otrzymaniu od Operatora Płatności przez TOBILET.PL informacji o zapłacie należności z tytułu zamówienia Usługi Odprawa VIP TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez Użytkownika adres e-mail potwierdzenie zamówienia Usługi Odprawa VIP (w formie załącznika do wiadomości e-mail) oraz potwierdzenie otrzymania płatności a także fakturę (w formie załącznika do wiadomości e-mail)..
  7. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności z dołu, w momencie kliknięcia przez Użytkownika w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Użytkownik dokonuje zamówienia Usługi Odprawa VIP. W tym samym momencie TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie zamówienia Usługi Odprawa VIP (w formie załącznika do wiadomości e-mail). Fakturę zbiorczą obejmującą zamówienie dokonane przez Użytkownika, TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w którym dokonano to zamówienie.
  8. W celu skorzystania z Usługi Odprawa VIP zgodnie z zamówieniem, Użytkownik powinien mieć dostęp do potwierdzenia jej zamówienia – wydrukowanego lub w formie elektronicznej.
  9. Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności danych/informacji zawartych w potwierdzeniu zamówienia ze złożonym zamówieniem, a w przypadku ich nieprawidłowości powinien skontaktować się z TOBILET.PL.
  10. Potwierdzenie zamówienia Usługi Odprawa VIP nie może być przerabiane ani kopiowane.
  11. Ceny Usługi Odprawa VIP mogą ulegać zmianie. W związku z tym, w przypadku wygaśnięcia umowy rezerwacji Usługi Odprawa VIP, może zaistnieć brak możliwości zamówienia Usługi Odprawa VIP w pierwotnie wybranej przez Użytkownika cenie.

§ 8. Usługa pośrednictwa w sprzedaży Usługi Drive Me

  1. Użytkownik ma możliwość zamówienia Usługi Drive Me od Operatora Lotniska za pośrednictwem TOBILET.PL.
  2. W celu zawarcia umowy rezerwacji Usługi Drive Me, a następnie jej zamówienia, niezbędne jest:
    1)    podanie imienia i nazwiska osoby podróżującej, numeru telefonu kontaktowego, danych dotyczących ilości osób towarzyszących, numeru lotu, rodzaju połączenia, destynacji, daty i godziny planowanego wylotu,
    2)    dokonanie wyboru metody płatności spośród metod wskazanych w pkt Błąd! Nie można odnaleźć źródła odwołania. poniżej,
    3)    zapoznanie się z Regulaminem, Polityką Prywatności i regulaminem stosowanym przez Operatora Lotniska, a następnie ich akceptacja,
    4)    kliknięcie w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”,
    5)    dokonanie wyboru metody płatności spośród dwóch metod:
    1. płatność z dołu: wyrażenie zgody na odroczenie terminu płatności w czasie poprzez dodanie danego zamówienia do zamówienia zbiorczego z obowiązkiem zapłaty na podstawie faktury zbiorczej wystawionej po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego. Funkcjonalność płatności z dołu może być dostępna dla wybranych i zweryfikowanych kont w Serwisie
    2. płatność za pośrednictwem Operatora Płatności: zapoznanie się z regulaminem stosowanym przez Operatora Płatności, zaakceptowanie go oraz dokonanie płatności z wykorzystaniem jednego z poniższych sposobów:
      1. VISA Mobile,
      2. płatność kartą VISA albo Master Card,
      3. Google Pay,
      4. BLIK,
      5. przelew bankowy,
        zgodnie z regulaminem stosowanym przez Operatora Płatności.
  3. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności, w momencie kliknięcia przez Użytkownika w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostaje zawarta umowa rezerwacji Usługi Drive Me i Użytkownik zostaje przekierowany na stronę Operatora Płatności w celu dokonania zapłaty. W tym samym momencie TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie dokonania rezerwacji Usługi Drive Me.
  4. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności w celu dokończenia zamówienia Usługi Drive Me objętej rezerwacją, Użytkownik powinien dokonać zapłaty w ciągu 3 godzin od momentu kliknięcia w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Jeżeli Użytkownik nie dokona zapłaty w powyższym terminie 3 godzin, to nie dokona zamówienia Usługi Drive Me objętej rezerwacją, a umowa rezerwacji wygaśnie z chwilą upływu 3 godzin od momentu kliknięcia w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. W takim przypadku, w celu zamówienia Usługi Drive Me, o ile jest ona dalej dostępna w sprzedaży, Użytkownik musi dokonać nowej rezerwacji i przeprowadzić całą transakcję od początku lub wybrać metodę płatności z dołu, jeżeli ma dostęp do tej funkcjonalności.
  5. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności dokonanie zapłaty następuje w momencie przekazania TOBILET.PL, przez Operatora Płatności, informacji o dokonaniu przez Użytkownika zapłaty całości należności. W sprawach związanych z obsługą płatności, Użytkownik powinien kontaktować się z Operatorem Płatności (dane kontaktowe znajdują się w regulaminie stosowanym przez Operatora Płatności). Zaleca się kontakt z Operatorem Płatności zwłaszcza w przypadku, gdy Użytkownik nie otrzyma potwierdzenia zamówienia Usługi Drive Me, o którym mowa w ust. 6 poniżej, w ciągu 10 minut od zakończenia transakcji dokonywanej z Operatorem Płatności.
  6. Po otrzymaniu od Operatora Płatności przez TOBILET.PL informacji o zapłacie należności z tytułu zamówienia Usługi Drive Me TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez Użytkownika adres e-mail potwierdzenie zamówienia Usługi Drive Me (w formie załącznika do wiadomości e-mail) oraz potwierdzenie otrzymania płatności a także fakturę (w formie załącznika do wiadomości e-mail).
  7. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności z dołu, w momencie kliknięcia przez Użytkownika w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Użytkownik dokonuje zamówienia Usługi Drive Me. W tym samym momencie TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie zamówienia Usługi Drive Me (w formie załącznika do wiadomości e-mail). Fakturę zbiorczą obejmującą zamówienie dokonane przez Użytkownika, TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w którym dokonano to zamówienie.
  8. W celu skorzystania z Usługi Drive Me zgodnie z zamówieniem, Użytkownik powinien mieć dostęp do potwierdzenia jej zamówienia – wydrukowanego lub w formie elektronicznej.
  9. Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności danych/informacji zawartych w potwierdzeniu zamówienia ze złożonym zamówieniem, a w przypadku ich nieprawidłowości powinien skontaktować się z TOBILET.PL
  10. Potwierdzenie zamówienia Usługi Drive Me nie może być przerabiane ani kopiowane.
  11. Ceny Usługi Drive Me mogą ulegać zmianie. W związku z tym, w przypadku wygaśnięcia umowy rezerwacji Usługi Drive Me, może zaistnieć brak możliwości zamówienia Usługi Drive Me w pierwotnie wybranej przez Użytkownika cenie.

§ 9. Usługa pośrednictwa w sprzedaży Usługi Business Executive Lounge

  1. Użytkownik ma możliwość zamówienia Usługi Business Executive Lounge od Operatora Lotniska za pośrednictwem TOBILET.PL.
  2. W celu zawarcia umowy rezerwacji Usługi Business Executive Lounge, a następnie jej zamówienia, niezbędne jest:
    1)    podanie danych dotyczących ilości osób towarzyszących, daty i godziny planowanego wylotu,
    2)    dokonanie wyboru metody płatności spośród metod wskazanych w pkt 5 poniżej,
    3)    zapoznanie się z Regulaminem, Polityką Prywatności i regulaminem stosowanym przez Operatora Lotniska, a następnie ich akceptacja,
    4)    kliknięcie w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”,
    5)    dokonanie wyboru metody płatności spośród dwóch metod:
    1. płatność z dołu: wyrażenie zgody na odroczenie terminu płatności w czasie poprzez dodanie danego zamówienia do zamówienia zbiorczego z obowiązkiem zapłaty na podstawie faktury zbiorczej wystawionej po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego. Funkcjonalność płatności z dołu może być dostępna dla wybranych i zweryfikowanych kont w Serwisie
    2. płatność za pośrednictwem Operatora Płatności: zapoznanie się z regulaminem stosowanym przez Operatora Płatności, zaakceptowanie go oraz dokonanie płatności z wykorzystaniem jednego z poniższych sposobów:
      1. VISA Mobile,
      2. płatność kartą VISA albo Master Card,
      3. Google Pay,
      4. BLIK,
      5. przelew bankowy,
        zgodnie z regulaminem stosowanym przez Operatora Płatności.
  3. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności, w momencie kliknięcia przez Użytkownika w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostaje zawarta umowa rezerwacji Usługi Business Executive Lounge i Użytkownik zostaje przekierowany na stronę Operatora Płatności w celu dokonania zapłaty. W tym samym momencie TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie dokonania rezerwacji Usługi Business Executive Lounge.
  4. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności w celu dokończenia zamówienia Usługi Business Executive Lounge objętej rezerwacją, Użytkownik powinien dokonać zapłaty w ciągu 3 godzin od momentu kliknięcia w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Jeżeli Użytkownik nie dokona zapłaty w powyższym terminie 3 godzin, to nie dokona zamówienia Usługi Business Executive Lounge objętej rezerwacją, a umowa rezerwacji wygaśnie z chwilą upływu 3 godzin od momentu kliknięcia w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. W takim przypadku, w celu zamówienia Usługi Business Executive Lounge, o ile jest ona dalej dostępna w sprzedaży, Użytkownik musi dokonać nowej rezerwacji i przeprowadzić całą transakcję od początku lub wybrać metodę płatności z dołu, jeżeli ma dostęp do tej funkcjonalności.
  5. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności dokonanie zapłaty następuje w momencie przekazania TOBILET.PL, przez Operatora Płatności, informacji o dokonaniu przez Użytkownika zapłaty całości należności. W sprawach związanych z obsługą płatności, Użytkownik powinien kontaktować się z Operatorem Płatności (dane kontaktowe znajdują się w regulaminie stosowanym przez Operatora Płatności). Zaleca się kontakt z Operatorem Płatności zwłaszcza w przypadku, gdy Użytkownik nie otrzyma potwierdzenia zamówienia Usługi Business Executive Lounge, o którym mowa w ust. 6 poniżej, w ciągu 10 minut od zakończenia transakcji dokonywanej z Operatorem Płatności.
  6. Po otrzymaniu od Operatora Płatności przez TOBILET.PL informacji o zapłacie należności z tytułu zamówienia Usługi Business Executive Lounge TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez Użytkownika adres e-mail potwierdzenie zamówienia Usługi Business Executive Lounge (w formie załącznika do wiadomości e-mail) oraz potwierdzenie otrzymania płatności a także fakturę (w formie załącznika do wiadomości e-mail).
  7. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności z dołu, w momencie kliknięcia przez Użytkownika w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Użytkownik dokonuje zamówienia Usługi Business Executive Lounge. W tym samym momencie TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie zamówienia Usługi Business Executive Lounge (w formie załącznika do wiadomości e-mail). Fakturę zbiorczą obejmującą zamówienie dokonane przez Użytkownika, TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w którym dokonano to zamówienie.
  8. W celu skorzystania z Usługi Business Executive Lounge zgodnie z zamówieniem, Użytkownik powinien mieć dostęp do potwierdzenia jej zamówienia – wydrukowanego lub w formie elektronicznej.
  9. Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności danych/informacji zawartych w potwierdzeniu zamówienia ze złożonym zamówieniem, a w przypadku ich nieprawidłowości powinien skontaktować się z TOBILET.PL.
  10. Potwierdzenie zamówienia Usługi Business Executive Lounge nie może być przerabiane ani kopiowane.
  11. Ceny Usługi Business Executive Lounge mogą ulegać zmianie. W związku z tym, w przypadku wygaśnięcia umowy rezerwacji Usługi Business Executive Lounge, może zaistnieć brak możliwości zamówienia Usługi Business Executive Lounge w pierwotnie wybranej przez Użytkownika cenie.

§ 10. Usługa pośrednictwa w sprzedaży Usługi Meet&Assist

  1. Użytkownik ma możliwość zamówienia Usługi Meet&Assist od Operatora Lotniska za pośrednictwem TOBILET.PL.
  2. W celu zawarcia umowy rezerwacji Usługi Meet&Assist, a następnie jej zamówienia, niezbędne jest:
    1)    podanie imienia i nazwiska osoby podróżującej, numeru telefonu kontaktowego, danych dotyczących ilości osób towarzyszących, numeru lotu, rodzaju połączenia, destynacji, daty i godziny planowanego wylotu,
    2)    dokonanie wyboru metody płatności spośród metod wskazanych w pkt 5 poniżej,
    3)    zapoznanie się z Regulaminem, Polityką Prywatności i regulaminem stosowanym przez Operatora Lotniska, a następnie ich akceptacja,
    4)    kliknięcie w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”,
    5)    dokonanie wyboru metody płatności spośród dwóch metod:
    1. płatność z dołu: wyrażenie zgody na odroczenie terminu płatności w czasie poprzez dodanie danego zamówienia do zamówienia zbiorczego z obowiązkiem zapłaty na podstawie faktury zbiorczej wystawionej po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego. Funkcjonalność płatności z dołu może być dostępna dla wybranych i zweryfikowanych kont w Serwisie
    2. płatność za pośrednictwem Operatora Płatności: zapoznanie się z regulaminem stosowanym przez Operatora Płatności, zaakceptowanie go oraz dokonanie płatności z wykorzystaniem jednego z poniższych sposobów:
      1. VISA Mobile,
      2. płatność kartą VISA albo Master Card,
      3. Google Pay,
      4. BLIK,
      5. przelew bankowy,
        zgodnie z regulaminem stosowanym przez Operatora Płatności.
  3. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności, w momencie kliknięcia przez Użytkownika w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostaje zawarta umowa rezerwacji Usługi Meet&Assist i Użytkownik zostaje przekierowany na stronę Operatora Płatności w celu dokonania zapłaty. W tym samym momencie TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie dokonania rezerwacji Usługi Meet&Assist.
  4. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności w celu dokończenia zamówienia Usługi Meet&Assist objętej rezerwacją, Użytkownik powinien dokonać zapłaty w ciągu 3 godzin od momentu kliknięcia w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Jeżeli Użytkownik nie dokona zapłaty w powyższym terminie 3 godzin, to nie dokona zamówienia Usługi Meet&Assist objętej rezerwacją, a umowa rezerwacji wygaśnie z chwilą upływu 3 godzin od momentu kliknięcia w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. W takim przypadku, w celu zamówienia Usługi Meet&Assist, o ile jest ona dalej dostępna w sprzedaży, Użytkownik musi dokonać nowej rezerwacji i przeprowadzić całą transakcję od początku lub wybrać metodę płatności z dołu, jeżeli ma dostęp do tej funkcjonalności.
  5. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności dokonanie zapłaty następuje w momencie przekazania TOBILET.PL, przez Operatora Płatności, informacji o dokonaniu przez Użytkownika zapłaty całości należności. W sprawach związanych z obsługą płatności, Użytkownik powinien kontaktować się z Operatorem Płatności (dane kontaktowe znajdują się w regulaminie stosowanym przez Operatora Płatności). Zaleca się kontakt z Operatorem Płatności zwłaszcza w przypadku, gdy Użytkownik nie otrzyma potwierdzenia zamówienia Usługi Meet&Assist, o którym mowa w ust. 6 poniżej, w ciągu 10 minut od zakończenia transakcji dokonywanej z Operatorem Płatności.
  6. Po otrzymaniu od Operatora Płatności przez TOBILET.PL informacji o zapłacie należności z tytułu zamówienia Usługi Meet&Assist TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez Użytkownika adres e-mail potwierdzenie zamówienia Usługi Meet&Assist (w formie załącznika do wiadomości e-mail) oraz potwierdzenie otrzymania płatności a także fakturę (w formie załącznika do wiadomości e-mail).
  7. Jeżeli Użytkownik wybrał metodę płatności z dołu, w momencie kliknięcia przez Użytkownika w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Użytkownik dokonuje zamówienia Usługi Meet&Assist. W tym samym momencie TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie zamówienia Usługi Meet&Assist (w formie załącznika do wiadomości e-mail). Fakturę zbiorczą obejmującą zamówienie dokonane przez Użytkownika, TOBILET.PL przesyła Użytkownikowi po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w którym dokonano to zamówienie.
  8. W celu skorzystania z Usługi Meet&Assist zgodnie z zamówieniem, Użytkownik powinien mieć dostęp do potwierdzenia jej zamówienia – wydrukowanego lub w formie elektronicznej.
  9. Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności danych/informacji zawartych w potwierdzeniu zamówienia ze złożonym zamówieniem, a w przypadku ich nieprawidłowości powinien skontaktować się z TOBILET.PL.
  10. Potwierdzenie zamówienia Usługi Meet&Assist nie może być przerabiane ani kopiowane.
  11. Ceny Usługi Meet&Assist mogą ulegać zmianie. W związku z tym, w przypadku wygaśnięcia umowy rezerwacji Usługi Meet&Assist, może zaistnieć brak możliwości zamówienia Usługi Meet&Assist w pierwotnie wybranej przez Użytkownika cenie.

§ 11. Przeglądanie treści dostępnych w Serwisie

  1. TOBILET.PL umożliwia Użytkownikowi przeglądanie treści dostępnych w Serwisie.
  2. Korzystanie z opisanej powyżej funkcjonalności wymaga założenia Konta w Serwisie zgodnie z postanowieniami § 4 Regulaminu, zapoznania się z Regulaminem i Polityką Prywatności oraz akceptacji Regulaminu i Polityki Prywatności. Nie ma możliwości korzystania z Serwisu bez zaakceptowania Regulaminu i Polityki Prywatności.
  3. Wraz ze spełnieniem wymagań z ust. 2 powyżej, dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie przez TOBILET.PL Usług opisanych w ust. 1.
  4. Usługa opisana w ust. 1 jest świadczona bezterminowo. Dotycząca jej umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony i może być w dowolnym momencie wypowiedziana przez Użytkownika poprzez złożenie TOBILET.PL oświadczenia o wypowiedzeniu. Użytkownik może również doprowadzić do wygaśnięcia ww. umowy bez składania oświadczenia o wypowiedzeniu – poprzez samo zamknięcie strony internetowej, pod którą dostępny jest Serwis.

§ 12. Faktury

Faktury przy wyborze płatności za pośrednictwem Operatora Płatności

  1. Faktury za zakup Usług są wysyłane na podany przez Użytkownika adres e-mail.
  2. Użytkownik ma dostęp do faktur (w formie PDF) w zakładce „Moje faktury” w menu konta w Serwisie.
  3. W przypadku chęci dokonania korekty faktury już wystawionej, Użytkownik powinien wysłać dane potrzebne do dokonania korekty faktury (tj. dane Użytkownika, nr faktury, wskazać zamówioną Usługę i cenę brutto) wraz ze wskazaniem swojego żądania na adres e-mailowy: info@tobilet.pl.

    Faktury zbiorcze przy wyborze płatności z dołu

  4. Faktury zbiorcze przy wyborze płatności z dołu są przekazywane Użytkownikowi poprzez zamieszczenie ich na koncie w zakładce „Moje faktury” (w formie PDF) po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego. Wiadomość e-mail z fakturą jest wysyłana także po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego.
  5. Użytkownik zobowiązany jest do pobrania faktur i do dokonania przelewu należności we wskazanym terminie i na wskazane w fakturze konto bankowe. Niepobranie faktur nie zwalnia Użytkownika z obowiązku zapłaty ceny w kwocie i w terminie wskazanych na fakturze.
  6. W przypadku konieczności dokonania korekty faktury zbiorczej, Użytkownik powinien wysłać dane potrzebne do dokonania korekty faktury (tj. dane Użytkownika, nr faktury, wskazać zamówioną Usługę i cenę brutto) §wraz ze wskazaniem swojego żądania na adres mailowy: info@tobilet.pl.

§ 13. Czat

  1. W ramach Serwisu TOBILET.PL umożliwia Użytkownikom czat z konsultantem TOBILET.PL.
  2. W celu wysłania wiadomości do TOBILET.PL za pośrednictwem czatu, Użytkownik powinien wprowadzić treść wiadomości do przeznaczonego do tego pola i kliknąć w pole „ROZPOCZNIJ CZAT”.
  3. W chwili kliknięcia w pole „ROZPOCZNIJ CZAT” dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi czatu.
  4. Usługa opisana w ust. 1 jest świadczona bezterminowo. Dotycząca jej umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony i może być w dowolnym momencie wypowiedziana przez Użytkownika poprzez złożenie TOBILET.PL oświadczenia o wypowiedzeniu. Użytkownik może również doprowadzić do wygaśnięcia ww. umowy bez składania oświadczenia o wypowiedzeniu – poprzez zamknięcie czatu oraz strony internetowej, pod którą dostępny jest Serwis.
  5. TOBILET.PL, po otrzymaniu wiadomości od Użytkownika wysłanej za pośrednictwem czatu, również odpowiada Użytkownikowi za pośrednictwem czatu.
  6. Używanie botów lub innych zautomatyzowanych narzędzi teleinformatycznych umożliwiających prowadzenie komunikacji z TOBILET.PL za pośrednictwem czatu bez ingerencji człowieka jest zabronione.
  7. Użytkownik może zaprzestać korespondencji z TOBILET.PL za pośrednictwem czatu w każdym momencie.

§ 14. Odpowiedzialność

  1. TOBILET.PL zobowiązany jest do należytego wykonania Usług określonych w Regulaminie, w tym wykonania ich zgodnie z zawartą umową i z Regulaminem.
  2. TOBILET.PL ponosi wobec Użytkownika odpowiedzialność na zasadach ogólnych określonych w k.c. W szczególności, TOBILET.PL zobowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania Usług i innych zobowiązań określonych w Regulaminie, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które TOBILET.PL odpowiedzialności nie ponosi.
  3. TOBILET.PL zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia działania Serwisu z przyczyn technicznych spowodowanych awarią lub koniecznością przeprowadzenia prac konserwacyjnych Serwisu.

§ 15. Postępowanie reklamacyjne

  1. Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Serwisu i świadczeniem Usług przez TOBILET.PL, jak również w sprawach związanych ze świadczeniem Usług Operatora Lotniska przez Operatora Lotniska.
    Postępowanie reklamacyjne dot. Usług pośrednictwa w sprzedaży świadczonych przez TOBILET.PL
  2. Reklamacje mogą być składane drogą elektroniczną na adres reklamacje@tobilet.pl, listownie na adres Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., ul. Głogowska 10, 60-734 Poznań, jak również w inny dogodny dla Użytkownika sposób. Poniższe postanowienia dotyczą wyłącznie tych reklamacji.
  3. Reklamacja złożona do TOBILET.PL zostanie rozpatrzona przez TOBILET.PL w terminie do 14 dni od daty jej wpływu do TOBILET.PL.
  4. Odpowiedź TOBILET.PL na reklamację zostanie przesłana przez TOBILET.PL elektronicznie lub listownie na stosowny adres podany przez Użytkownika w procesie składania reklamacji.
    Postępowanie reklamacyjne dot. Usług Operatora Lotniska
  5. Reklamacje dotyczące realizacji Usług Operatora Lotniska powinny być składane Operatorowi Lotniska e-mailowo: info@airport-poznan.com.pl, telefonicznie: +48 61 849 22 99, listownie: PORT LOTNICZY POZNAŃ-ŁAWICA sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań, jak również w inny dogodny dla Użytkownika sposób.
  6. Szczegółowe zasady dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji przez Operator Lotniska zostały określone w regulaminie stosowanym przez Operatora Lotniska, zamieszczonego w stopce na stronie https://b2b.airportpoznan.pl/customer/account/login/

§ 16. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników

  1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7) RODO jest TOBILET.PL. TOBILET.PL przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu świadczenia Usług, w szczególności umożliwienia Użytkownikom korzystania z Serwisu, zapewnienia funkcjonalności Serwisu, w celu zawarcia i wykonania umowy z Użytkownikiem jako osobą, której dane dotyczą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi korzystanie z Usług, w szczególności zawarcie i realizację umowy w przedmiocie Usług, o ile podanie danych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy o świadczenie Usługi. TOBILET.PL przetwarza dane osobowe wskazane przez Użytkownika w trakcie rezerwacji danej Usługi.
  3. TOBILET.PL wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować z wykorzystaniem danych kontaktowych TOBILET.PL z dopiskiem: RODO, a także dedykowanego adresu email: iod@grupamtp.pl.
  4. TOBILET.PL może przekazywać dane osobowe Użytkowników Operatorowi Lotniska, Operatorowi Parkingu, Operatorom Płatności, podmiotom świadczącym na rzecz TOBILET.PL usługi informatyczne, analityczne, prawne, księgowe, konsultingowe, w zakresie cyberbezpieczeństwa.
  5. TOBILET.PL może przetwarzać dane osobowe Użytkowników również na podstawie:
    1)    art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. ich dobrowolnej zgody w celach każdorazowo wskazanych w odpowiedniej klauzuli zgody;
    2)    art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. w wykonaniu obowiązków prawnych nałożonych na TOBILET.PL w związku ze świadczeniem Usług, np. w dziedzinie rachunkowości, obsługi Użytkownika;
    3)    art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w wykonaniu prawnie uzasadnionego interesu TOBILET.PL, jakim jest analiza, poprawa lub udoskonalanie funkcjonalności Serwisu, jak również ustalenie lub dochodzenie roszczeń przez TOBILET.PL czy obrona TOBILET.PL przez roszczeniami.
  6. TOBILET.PL przetwarza dane osobowe Użytkowników przez okres realizacji celów przetwarzania, w szczególności przez okres świadczenia Usług, a następnie przez okres niezbędny do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń związanych ze świadczeniem Usług, jednak nie dłużej niż przez okres 10 lat od zakończenia świadczenia Usług. W przypadku danych osobowych Użytkowników przetwarzanych na podstawie ich dobrowolnej zgody, TOBILET.PL przetwarza te dane osobowe do momentu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie przez Użytkowników.
  7. TOBILET.PL gromadzi niektóre informacje za pomocą środków automatycznych, takich jak pliki cookies, podczas korzystania przez Użytkowników z Serwisu. Gromadzone w ten sposób informacje mogą zawierać: typ przeglądarki, system operacyjny, odwiedzane adresy URL, język, kraj, a także informacje dotyczące czynności wykonywanych przez Użytkowników podczas korzystania z Serwisu. Informacje te mogą umożliwiać identyfikację Użytkownika, a tym samym stanowić dane osobowe Użytkownika w rozumieniu art. 4 pkt 1) RODO.
  8. Użytkownikom, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych, przysługuje prawo żądania od TOBILET.PL dostępu do dotyczących ich danych osobowych, sprostowania tych danych, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, czy też ich przenoszenia. W przypadku przetwarzania danych osobowych Użytkowników na podstawie ich dobrowolnej zgody, Użytkownikom przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Użytkownikom przysługuje nadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, ze ich dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z RODO.
  9. Pozostałe informacje o przetwarzaniu danych osobowych Użytkowników, w tym w związku z wykorzystaniem plików cookies, znajdują się w Polityce Prywatności.

§ 17. Zmiana Regulaminu i wypowiedzenie umowy przez TOBILET.PL

  1. Regulamin może zostać zmieniony przez TOBILET.PL w przypadku wprowadzenia zmiany redakcyjnej lub w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog zamknięty):
    1)    zmiana zakresu Usług, w tym wprowadzenie nowych usług,
    2)    konieczność aktualizacji danych TOBILET.PL, Operatora Lotniska lub Operatora Parkingu wskazanych w Regulaminie,
    3)    zmiana sposobu funkcjonowania Serwisu lub świadczenia Usług, związana z pojawieniem się nowych funkcjonalności lub usunięciem dotychczasowych funkcjonalności lub mająca na celu usprawnienie działania Serwisu lub świadczonych Usług,
    4)    zmiana przepisów prawa mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu,
    5)    zmiana w Polityce Prywatności mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu,
    6)    względy bezpieczeństwa,
    7)    wydanie wyroku, postanowienia lub decyzji, które mają bezpośredni wpływ na treść Regulaminu,
    8)    zmiana sposobu funkcjonowania Serwisu lub świadczenia Usług przez TOBILET.PL, wynikająca z przyczyn natury technicznej lub technologicznej.
  2. TOBILET.PL zawiadamia o zmianie Regulaminu publikując nową wersję Regulaminu w Serwisie, chyba że co innego będzie wynikało z przepisów obowiązującego prawa lub wyroku, postanowienia lub decyzji.
  3. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna po upływie 14 dni od momentu powiadomienia Użytkownika o zmianie i udostępnienia Użytkownikowi zmienionego Regulaminu w Serwisie. TOBILET.PL może wprowadzić zmianę Regulaminu bez zachowania ww. terminu, w tym ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku gdy potrzeba zmiany Regulaminu wynika ze zmiany przepisów prawa mającej bezpośredni wpływ na treść Regulaminu lub wydania wyroku, postanowienia lub decyzji, które mają bezpośredni wpływ na treść Regulaminu, a na skutek którejkolwiek z ww. okoliczności zmiana Regulaminu musi zostać wprowadzona w krótszym terminie, w tym ze skutkiem natychmiastowym.
  4. Jeżeli Użytkownik nie akceptuje planowanych zmian Regulaminu, może:
    1)    w przypadku Usługi umożliwiania przeglądania treści dostępnych w Serwisie, wypowiedzieć dotyczącą jej umowę lub zamknąć stronę internetową, pod którą dostępny jest Serwis,
    2)    w przypadku Usługi czatu, wypowiedzieć dotyczącą jej umowę lub zamknąć czat oraz stronę internetową, pod którą dostępny jest Serwis,
    3)    w przypadku umowy o świadczenie usługi założenia i utrzymywania konta w Serwisie, wypowiedzieć dotyczącą jej umowę lub usunąć konto w Serwisie.
  5. W odniesieniu do pozostałych Usług (tj. pośrednictwa w sprzedaży: Biletu Parkingowego, Usługi FAST TRACK, Usługi Odprawa VIP, Usługi Drive Me, Usługi Business Executive Lounge, Usługi Meet&Assist) wiążąca pozostaje wersja Regulaminu zaakceptowana przy zawarciu dotyczącej ich umowy, chyba że co innego wynika ze zmienionych przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na treść Regulaminu lub wyroku, postanowienia lub decyzji, które mają bezpośredni wpływ na treść Regulaminu.
  6. Umowa o świadczenie Usługi przeglądania treści dostępnych w Serwisie oraz umowa o świadczenie Usługi czatu może zostać wypowiedziana przez TOBILET.PL z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia w przypadku:
    1)    zaplanowanego zaprzestania świadczenia ww. Usługi, 
    2)    zaplanowanej zmiany warunków świadczenia ww. Usługi,
    3)    konieczności rozwiązania ww. umowy wynikającej ze zmiany przepisów prawa mającej bezpośredni wpływ na tę umowę lub wydania wyroku, postanowienia lub decyzji, mających bezpośredni wpływ na tę umowę – w takim przypadku okres wypowiedzenia może różnić się od wskazanego powyżej, jeżeli wynika on z przepisów prawa, wyroku, postanowienia lub decyzji.

§ 18. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2025 roku.
  2. TOBILET.PL zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, wprowadził „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa obowiązującą w spółce Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.” oraz umożliwia zgłaszanie zidentyfikowanych we współpracy z TOBILET.PL nieprawidłowości oraz naruszeń prawa, zarówno w sposób jawny jak i anonimowy, za pośrednictwem adresu mailowego naruszeniaprawa@grupamtp.pl. W zakładce „naruszenia prawa” dostępnej na stronie internetowej www.grupamtp.pl można zapoznać się ze stosowanymi przez TOBILET.PL zasadami rozpatrywania zgłoszeń.
  3. TOBILET.PL nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
  4. Wszelkie spory wynikające lub związane z funkcjonowaniem Serwisu lub świadczeniem Usług przez TOBILET.PL za pośrednictwem Serwisu będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby TOBILET.PL.
  5. Prawem właściwym dla Regulaminu jest prawo polskie.